Aspecte generale, definiții și Termeni

filatelia.ro este un site aflat în proprietatea exclusivă a societății EVOCOM IT Consulting S.R.L., persoană juridică română cu sediul social în București, strada Mezeș, nr. 9, Sector 1, cu număr de înregistrare la Registrul Comerțului J40/11940/2017 și cod unic de înregistrare fiscală 37937507.

Vânzător – S.C. EVOCOM IT Consulting S.R.L. menționată mai sus.

Cumpărător – persoană fizică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.

Client – persoana fizică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către EVOCOM IT Consulting S.R.L. (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între EVOCOM IT Consulting S.R.L. și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

Accesarea prezentului site sau a oricărei părți a acestuia presupune acordul dvs. tacit cu termenii și condițiile ce urmează. Acordul de utilizare și comanda produce efecte juridice între dumneavoastră și societatea EVOCOM IT Consulting S.R.L.. Acceptarea se consideră tacită și fără rezerve.

Utilizator – orice persoană fizică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

Produse – orice produs listat pe Site și pe care Vânzătorul este autorizat să îl vândă, menţionat în Comandă pentru a fi furnizate de către Vânzător Clientului.

Oferta – cuprinde lista Produselor afișate pe Site și pe care Vânzătorul este autorizat să le vândă, precum și prețurile acestora. Oferta poate fi modificată în mod unilateral de către Vânzător în orice moment. Cu toate acestea, Preţul Comenzii nu se va modifica după confirmarea Comenzii aferente de către Vânzător.

Preţul Comenzii – reprezintă contravaloarea Produselor din Comanda făcută de către Beneficiar.

Curier – orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial și publicitar, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Prezentele clauze nu se aplică și paginilor de internet la care se face referire sau trimitere în site–ul filatelia.ro, iar EVOCOM IT Consulting S.R.L. nu este răspunzător de conținutul acestor site–uri aparținând unor terțe persoane. Prezentarea unor linkuri de internet aparținând altora se poate face în scop informativ sau publicitar.

Filatelia.ro este un site destinat prezentării produselor noastre, precum și facilitării comercializării acestora electronic.

Document – prezentele Termene și Condiții Generale.

EVOCOM IT Consulting S.R.L își rezervă dreptul de a actualiza prezenții termeni și condiții fără o notificare prealabilă a persoanelor care utilizează acest site, modificările intrând în vigoare de la momentul publicării lor pe site. Este obligația Clienților și a Vizitatorilor de a verifica periodic clauzele cuprinse în prezenții termeni și condiții.

Documente contractuale

1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

Ne rezervăm dreptul de a opera modificări de conținut, formă, așezare, prețuri, produse, fără a fi necesară anunțarea în prealabil a Clienților/ Vizitatorilor despre acestea.

Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzi în cazul unor nereguli constatate.

4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul email-ului și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului emis de către Vânzător pentru Bunurile achiziționate.

6. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.

Scopul urmărit

Scopul Termenilor și Condițiilor este (i) de a defini și reglementa condițiile de utilizare a site-ului precum și  (ii) de a defini condițiile contractuale ce guvernează relația dintre Utilizator și Vânzător, pentru soluționarea unei Solicitări, după cum vom arăta în cele ce urmează.

Site-ul poate conține legături (“link-uri”) sau trimiteri către alte site-uri/pagini web pentru utilizarea cărora se vor aplica termeni și condiții de utilizare specifice, astfel cum sunt acestea specificate pe site-urile/paginile respective, Vânzătorul nefiind răspunzător și neasumându-și nicio obligație pentru conținutul respectivelor website-uri și/sau cu privire la orice alte legături (“link-uri”) sau trimiteri din acestea către alte site-uri sau pagini web.

Vânzătorul nu garantează/controlează actualitatea/exactitatea informațiilor prezente pe site-urile unor terți către care trimit link-urile de pe site.

Utilizatorul înțelege și acceptă că accesează acele site-uri și/sau folosește produsele/serviciile oferite prin intermediul acestora, exclusiv pe propriul risc și pe propria răspundere și că nu poate solicita Vânzătorului niciun fel de despăgubire pentru prejudiciile suferite ca urmare a accesării acestor link-uri și folosirii serviciilor puse la dispoziție pe website-urile către care link-urile fac trimitere.

MODALITATEA DE UTILIZARE A SITE-ului filatelia.ro

1.Plasarea comenzii

Comenzile se pot efectua NUMAI online:

Comanda online - Orice persoană interesată poate plasa o Comandă, completând formularul de comandă din secțiunea specială în acest sens. Aceasta metodă este preferabilă deoarece produsele și cantitatea sunt identificate clar și sigur și aveți acces în permanență la efectuarea unei asemenea comenzi, programul de plasare a acestora fiind NON – STOP. Înregistrarea fiecarei persoane se va face utilizând date concrete, corecte și valide, completând toate câmpurile solicitate.

În situația în care adresa de facturare este diferită de cea de livrare, acest lucru se va menționa expres. Magazinul nostru virtual folosește un coș de cumpărături sau sumar coș cumpărături. Clientul este rugat să verifice cu atenție sporită produsele și cantitățile afișate în coș, acestea reprezentând comanda finală. După verificare, Clientul trebuie să apese pe butonul "Finalizare Comandă".

2. Produse și servicii

S.C. EVOCOM IT Consulting S.R.L  poate publica pe site informații despre produse, servicii și/sau promoții practicate de către acesta într–o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.

Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON. În cazul în care plata se efectuează prin card bancar, S.C. EVOCOM IT Consulting S.R.L. va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentând contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii către acesta din urmă a confirmării comenzii.

În cazul plătilor online S.C. EVOCOM IT Consulting S.R.L. nu este / nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându–se la, comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai clientul.

3. Confirmarea comenzii

În urma plasării comenzii, online sau telefonice, se va trimite un e–mail de confirmare a înregistrării acesteia pe adresa de e–mail indicată de client. Confirmarea comenzii sau procesarea comenzii este cu rol informativ și nu reprezintă acceptarea comenzii. Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzi în cazul în care constatăm nereguli.

4. Transportul sau livrarea comenzii

Livrarea către Client a produselor/serviciilor achiziționate, este efectuată prin intermediul unei firme de curierat rapid. Livrările se vor efectua, în medie, în 1 – 7 zile de la data la care consumatorul a transmis comanda, de Luni până Vineri.

În cazul în care produsul va fi livrat cu depășirea termenului sus menționat, EVOCOM IT Consulting S.R.L. va informa Clientul prin E–mail, în termen de 7 zile lucrătoare de la data la care clientul a transmis comanda, caz în care, acesta din urmă poate renunța în scris la comandă.

În eventualitatea în care plata a fost efectuată înainte de data livrării produsului/produselor comandat(e), sumele plătite vor fi rambursate în totalitate conform legii, în termen de 14 de zile.

5. Transferul proprietății bunurilor

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

6. Condiții de returnare a produselor

Ne dorim ca produsele noastre să satisfacă pe deplin cerințele dumneavoastră de calitate. Dacă nu sunteți mulțumit de produsele cumpărăte,  aveți dreptul să notificați în scris, prin email, pe vânzător că renunțați la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Nu se pot restitui produse deteriorate, desigilate sau care prezintă urme.

Legislația românească în vigoare prevede: “consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. OUG 34/2014 Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s–a făcut expedierea. Produsele returnate prin coletărie vor fi expediate fără ramburs. Filatelia va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 de zile de la data primirii returului. Suma înapoiată clientului nu include cheltuielile de transport și ramburs. Daca cheltuielile de transport au fost incluse inițial în costul produselor, acestea vor fi scăzute din suma returnată clientului în baza chitanței cu costurile expedierii.

8. Răspundere

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.

Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.

Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către  Evocom IT Consulting S.R.L. aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.

Declinarea responsabilității

Conținutul site–ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) sunt proprietatea S.C. EVOCOM IT Consulting S.R.L. și a partenerilor săi. Există posibilitatea unor diferențe între imaginea produsului prezentată pe site și produsul în sine fizic, mai ales cu privire la nuanța culorii acestuia.

EVOCOM IT Consulting S.R.L. nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv, EVOCOM IT Consulting S.R.L. își rezervă dreptul de a nu onora comanda în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă. Orice reclamație va fi transmisa către EVOCOM IT Consulting S.R.L. în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor (telefonic sau în scris pe e–mail), urmând ca aceasta să fie transmisă spre soluționare.

În cazul în care produsele nu se pot livra sau suferă deteriorări pe timpul livrării, clientul poate cere returnarea imediată a sumelor avansate până la acel moment, sub condiția returnării produselor conform clauzelor sus menționate, dar nu și alte despăgubiri.

Politica de confidențialitate

Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site–ul www.filatelia.ro poate opta pentru ștergerea acesteia din baza noastră de date. Conform Legii nr. 677/2001, utilizatorul beneficiază de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției.

Filatelia.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul sau, și poate trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale. Utilizatorii website–ului nu sunt obligați să furnizeze datele personale, însă acest refuz va conduce la imposibilitatea livrării comenzilor. 

Totodată, utilizatorul are dreptul să se opună prelucrării datelor personale care il privesc și să solicite modificarea sau ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, utilizatorul se poate adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată pe cale postală la adresa societății EVOCOM IT Consulting S.R.L., București, strada Mezeș, numărul 9, sector 1. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil.

Observație: *orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziție poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare și fiscale, de poliție, justiție, securitate socială). Prin urmare, aceasta mențiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu; *orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit și fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, EVOCOM IT Consulting S.R.L are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

Scopul colectării datelor este:

– informarea Clienților/Cumpărătorilor privind situația Contului lor inclusiv validarea, expedierea și facturarea Comenzilor, rezolvarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o Comandă, la Bunurile și sau serviciile achiziționate;

– trimiterea de Newslettere și/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS);

– de cercetare de piață, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul Clientului/Cumpărătorului.

Prin completarea datelor în formularul de creare de Cont și/sau de Comanda Cumpărătorul declară și accepta necondiționat că datele sale personale să fie incluse în baza de date a societății EVOCOM IT Consulting S.R.L, înregistrată în Registrul de Evidență a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, și își dă acordul expres și neechivoc că toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate în scopul prevăzut mai sus menționate.

Prin citirea Documentului ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a vă adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Utilizatorul are dreptul să se opună prelucrării datelor personale care îl privesc și să solicite modificarea sau ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, utilizatorul se poate adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată pe cale poștală la adresa societății EVOCOM IT Consulting S.R.L., București, strada Mezeș, nr. 9, sector 1.

Informațiile Cumpărătorului cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchetul General, Poliție, instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Încetarea

Vânzătorul poate decide încetarea Contului de utilizator în cazul în care un Utilizator nu respectă acești Termeni și Condiții, cu notificarea prealabilă a acestuia. Vânzătorul va înștiința Utilizatorul, printr-un e-mail transmis pe Contul de utilizator cu privire la încălcarea Termenilor și Condițiilor, oferindu-i un termen de 15 zile lucrătoare pentru remedierea încălcării. În cazul în care la expirarea termenului, utilizatorul nu încetează încălcarea, Vânzătorul va dezactiva Contul de utilizator.

Utilizatorul poate închide oricând Contul de utilizator, prin selectarea opțiunii DEZACTIVARE CONT, disponibilă în secțiunea Contul meu a fiecărui cont de utilizator sau prin trimiterea unui email în acest sens la adresa office@filatelia.ro